Dag 01 - Presentation av mig själv

Ja, jag heter då Julia och bor i ett hus i en liiiiiten ort kallad Bengtsfors som ligger mitt i ingenstans. Där bor jag tillsammans med pappa, hans tjej och min katt Rödluvan Missan Snygg-Sven Friberg. Mamma håller på att flytta, och snart kommer jag bo hos henne också. Jag ska då få en egen kattunge.

 

 

Jag är född 1995 (15 år) och är en flummig, ibland hyperaktiv, blond tjej. På fritiden brukar jag umgås med folk, spela gitarr, teckna, fota, lyssna musik, sitta vid datorn, samt se film m.m. Rider en timme i veckan på Knösteviken ridskola. (Bengtsfors Ridklubb)

 

Jag har fyra syskon; En halvsyster och tre platssyskon/låtsassyskon, eller vad man nu ska säga. Jag har även en pojkvän, Ruben, som är lika gammal som mig och underbar.

Har ett ganska jobbigt liv just nu, men det är väl inget man direkt ska ta upp här på bloggen!

 

 

Musik är ett väldigt stort intresse, och några favoriter är: Estrapade, Green Day, All Time Low, A Day To Remember, Von Benzo, LastOut, Neverstore och It's Jim! Nevermind Yesterday har också betytt väldigt mycket, men det värkar ju som så att det bandet har laggts ner.


Kommentarer
Vem? Emma

fin blogg! kolla gärna in min! :D

2010-12-01 @ 20:36:23
URL: http://allbymyself.devote.se
Vem? Nilla

Fin,fin blogg!



Kolla gärna in min och är det något så varför inte följa varandra? :)



Kramen :]

2010-12-01 @ 20:38:44
URL: http://EmmyNillaTornquist.Devote.Se
Vem? Cajsa

god kväll! allt bra?

2010-12-01 @ 20:44:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0