Dag 02 - Tre favoritprogram på tv

Jaha, tre favoritprogram.. Hm, det får nog bli följande:

 

1. True Blood

Började följa det i år. Började med att jag fick se säsong 1 hos syrran, sen började jag följa det, men det var då på säsong 2. Men nu har jag sett hela säsong 1 & 2, och när Bill äntligen laddar ner säsong 3 så ska vi se den också. Verkligen en bra program!

 

2. Idol

IDOOOOL!!!! Har faktiskt inte direkt följt programmet förrän i år, men tittade på det ibland förra året. I år hejjar jag på Jay Smith, han har verkligen en asgrym röst! Lätt att han ska vinna! Älskar Jhide och Jyryn också, Anders är sååå bäst. Vra faktisk på Idol  i Karlstad i år, mer info om det kommer till helgen troligtvis.

 

3. Dr. House

House är riktigt bra enligt mig. Följer det inte direkt, men när tillfälle ges så brukar jag kolla på det. Dr House är ju bara för bra..

 

MOUHAHAHAHHA vad olaglig jag är som tog bilder från google.


Kommentarer
Vem? RÄBÄCKA

House suger, idol äger. True Blood är .. komplicerat.

2010-12-03 @ 16:27:39

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0