Dagarna 27 & 28

Dag 27- Min dag

Jag har faktiskt redan berättat om dagen. Men iaf, på natten/morgonen var det fest hos faster, gick hem, somnade. Vakna på eftermiddagen, somna om, vakna på kvällen/natten, och har vart vaken sen dess. Sov hela dagen.

 

Dag 28- Mina syskon

Jahaja. Jag har 0-4 syskon, beroende på hur man ser på saken. En halvsyster (samma mamma) och 3 låtsassystrar (de har samma pappa som min halvsyster).


Halvsyster Jenny: Älskad storasyster, äldst av oss alla på sina 30 år. Hon var 15 år när jag föddes, och flyttade hem till sin pappa strax därefter, så vi fick inte mycket kontakt på så sätt. Hon flyttade också hemifrån när hon var 18, så vi har praktiskt taget aldrig bott tillsammans. Det positiva med det är att vi aldrig bråkar. Nu bor hon i en lägenhet tillsammans med sin sambo och är kommunledare för piratpartiet i Trollhättan.

Låtsasyster Malin: Har dessvärre inte så nära kontakt med henne. Det har lixom aldig blitt av. Hon är näst äldst av oss systrar, ca 20 år. Hon bor i Mariestad om jag inte tar fel. Hon har en hund som heetr Ludde, en riktigt gosig men pigg hund.

Låtsassyster Frida: Lika gammal som mej, fast ettpar månader äldre. Hon är riktigt lång, typ lika lång som Jenny. Vi har kul ihop, men hänger inte alltid så ofta.

Låtsassyster Sofia: Kallas Soffi eller Ploppy. Alternativt Soffiplopp. Ettpar år yngre, men ändå lite längre än mig. Vi är med varandra så fort vi har chansen i stort sett och har alltid kul ihop. Många minnen från sommrar då jag brukar va hos Soffi och Frida.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0