Ekvationer, på TAL om Matte

Antar att det bara är jag som tycker "på tal om Matte" är kul. Fattar ni? TAL! På tal om matte! Hhahahaha.. Okej, nu till poängen med blogginlägget.

 

Är just nu väldigt happyface samt väldligt sadface.. Varför? Jo, Jag är glad eftersom det är studiedag, december, snart jul och att internet äntligen funkar efter att ha vart helt cp under för- och en bit in på eftermiddagen. Det sorgliga är att dte är FRUKTANSVÄRT KALLT och att Nevermind Yesterday laggts ner. I just can't belive it!

 

På TAL om Nevermind Yesterday, här kommer lite bilder som jag fixat (jag vet att de är superroliga och att ni asgarvar... not) men ändå!

Kiim undrar varför all pubik inte står framför scenen och Micael blir jagad.

 

Kiim sjunger, Oskar SYNS på bilden och Base sjunger Bon Jovis Livin' On A Prayer

 

Robin håller god min, Kiim sjunger ut, Basse nynnar på Livin' on a Prayer, Oskar är stolt över att han trummar så bra, och Micael är besviken på Kiim.

 

Basse hittar en 50-öring på golvet och Micael blir överfallen av fans.

 

Micael trött på fansen?


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

Haha, älskar bilderna <3

2010-12-01 @ 17:11:16
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/
Vem? Rebecca

haha sköna bilder ^^,

2010-12-01 @ 20:37:00
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0