HeartlanD

Ingen dierkt bra dag. Sjuk och spydde nästan.. Men ska till skolan imorgon, även om jag är halvdöd. Jag, Jasmine och Alexandra har julklappar att ge till varann, vet inte om de andra två hade de igår,.. Jag har Jamsines julklappar, så tar med de imorgon. Tar väl kanske med en sak till, och hon kanske får den om hon vill ha den. Usch vad skönt att det är sista dagen imorgon. Först får vi våra betyg och sen har vi knytkalas i klassrummet. Sen har vi nån juldans uppe i sporthallen. Var och en i klassen ska ta med något tillknytkalaset, och jag har lösgodis som jag köpte idag efter vi vart i Bäckefors. En från socialen skulle vart med på mötet, men hon kom inte. Istället blev det ett möte med mig, mamma, ena BUP-personen, rektorn och ena klassföreståndaren. Vi pratade om lite olika och jag var nära att brista ut i gapskratt minst 2 ggr utan anledning.. Fick också reda på lite om mina betyg. Jag har 7 godkända betyg, varav 2 är VG!!! Självklart det estetiska då.. Men mina första VG:n.

 

 

Ska nog se på Heartland säsong 1 del 2 nu. För er som undrar, så är det en serie på DVD som jag får i polluxposten, en klubb för hästintresserade ungdomar (stavning? haha). Ser på min egna dator, som jag äntligen har internet på! *hurra* Men ibland laggar den så jag tror jag praktiskt tagen kommer göra precis det Awesomekid en gång sa att jag gjorde:


"..så därför tog du tangentbordet, kastade ut det genom fönstret, ner i sjön, så att det blev en vattenbomb som översvämmade shell. Sen tog du muspekaren och slog den igenom taket så att den träffade galle i huvet och studsade in i skafferiet och välte ut all kakao. Efter det tog du skärmen och kastade den på Rödluvan så att hon började sjunga på "Curly Sue" av brist på annat att göra. Först då insåg du vad du hade gjort, och behållde datorn."

 

Jahaja..


Kommentarer
Vem? awesomekid

Grattis! :D Vilket har du mer VG i än musik?

btw, jag tyckte det stog BLIP istället för BUP.

Verkar jobbigt med alla dessa möten och grejjs, hoppas allt ordnar sig snart! <3

Jag tycker du kan börja logga in på msn lite oftare. >.<

2010-12-21 @ 12:01:05

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0