Introducing me

If you wanna know, here it goes gonna tell you this
The part of me that'll show if you're close
Gonna let you see everything
But remember that you asked for it
I'll try to do my best to impress
But it's easier to let you take a guess at the rest
But you wanna hear what lives in my brain
My heart, will you ask for it, for your perusing
At times confusing, slightly amusing

Introducing me

 

Såååååå ja.

Idag var det en trevlig dag i skolan. På HK:n var det iaf bäst. Erling var vikare, och för er som inte vet så är Erling världens coolaste snubbe på x antal år med typ vitt hår, han en skoda och kommer från dalarna. Han var lärare på skolan förut, men pensionerades och är nu vikare. Jag och Jasmine avgudar honom. Vi är typ hans bästa vänner. Nejdå, men hans bästa elever.. Säger vi. I början av lektionen satt jag och försökte få mina mynt att stå på kant. Först testade jag en enkrona. Efter några försök lyckades den så på kant en stund. Sen försökte jag med en tia, det var enkelt.. Sen testade jag min femma, men det gick inte.. *sad face* Sen skulle vi baka, jag gjorde chokladmuffins! Blev superbra.

 

Jag vet att jag är bästa på att fotografera. Detta kortet togs dan före min födelsedag 2009. Jag, två kusiner och ena kusinens kille var i Skövde och shoppade. TÄNK om vi faktiskt såg nån cool person fast vi inte tänkte på det. Dammit.

 

Jag tror Räbäcka kommer snart.. Vi bestämde det för några minuter sen... Vi ska tydligen hyra film, köpa godis och lata oss. Skönt med en myskväll mitt i allt pluggande. Men måste ändå arbeta.. Har ju fortfarande bokanalys i svenska, nåt bokgrejs i engelska, uppsatser i NO och SO + prov. Wunderbart!


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0