Alla Älskar Tidsfördriv!

Ledsen för att jag bloggat väldigt lite det senaste, men har vart sjuk och inte orkat. Har verkligen mått fruktansvärt illa sen fredags / lördags..

 

Vad blir ditt namn baklänges? - ailuJ

Har du gjort en snöängel i år? - Dammit! Hur kunde jag glömma det?! Måste ju göra det snart..
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - Ingen aning!
Är du kär i någon? - Ja!
Vad har du för startsida på internet? - Snabval!
Vem ringde du senast? - Ööh.. Mamma tror jag
Har du någon gång testat karate? - Näe, men min syster har visat mig liiiiiite
Vilken mobilringsignal? - Vanligtvis tyt, men annars Sk8 - Min största första kärlek
Första sporten du gick på? - Ridning, och går i det än
Vad längtar du efter mest just nu? - JULLOV, JULLOV, AV MED LÄXORNA, JULLOV, JULLOV, PÅ MED PJÄXORNA...! *Brister ut i vacker julavslutningssång*
När åt du senast en fiskbulle? - Hmm.. Det var nog.. aldrig.
Vad drömde du inatt? - Öööh.. jag sov i typ 2 timmar, vakna, sov 2 timmar. Eller snarare halvsov. Så det blev inte mycket drömmande..
Vilken tv-serie är bäst? - True Blood. + 54 till ungefär.
Vad åt du senast? - Eh, makaroner och köttfärs tror jag. På tal om åt, så måste jag ta nåt att äta  snart inann jag svälter!
Vad är du mest rädd för i hela världen? - Spindlar
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - Självklart! Det är sjukt intressant
Vad har du för färg på ditt påslakan? - Det varierar.. vänta här nu.. vad är påslakan?
Sommar eller snö? - Sommar <3 Fast Snö har sina goda egenskaper <3
Snyggaste läraren? - HAHAHAHAHA Snygg-Fredrik aka SO-Fredrik
Är du mörkrädd? - Ja, sjukt mörkrädd
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - Nej, kanske borde testa?
Godaste drickan till frukosten? - O'boy!! <3
Vem kramade du senast? - Jasmine tror jag
Älskar du att sjunga? -Oftast..
Kan du ditt mobilnr utantill? - Ja, äntligen! Nästan iaf..
Har du tråkigt? - Tyvärr ja
Har du gråtit i skolan nån gång? -  Jepp
Hur tar du dig till skolan? - Går
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - Typ.. "Mamma, jag är lite rädd. Det står överallt om en serie-själv-mördare" på Joels blogg
Vad blir du glad av? - En del. Vänner, NMY, Estrapade.. M-U-S-I-K-!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ingen
Vad skulle du behöva nu? - Plugga som ***!! Och bli frisk
Vilken tid gick du upp idag? - Halv 9 ungefär
Vad var det första du sa i morse? - har inte sagt något än
Senaste personen som fick dig arg? - Mamma kanske
Låten du lyssnade på? - Hmm.. Vet inte
Senaste personen du tänkte på? - När jag såg frågan började jag tänka på Basse.
Vilket schampoo använder du? -  Det som finns tillgängligt i dushen
Dagens dryck? - Vatten än så länge..
Vad har du gjort idag? - Gjort lite på HK-provet, sovit, bloggat..
Var det kul? - Inte direkt nej
Var har du ont? - Halsen, huvudet, magen och typ vid lungorna..
Mer värt än guld? - Vännerna, musik + vissa andra personer
Vad ska du göra NU? - Göra klart denna listan, kanske hämta en vante och.. öhm.. bli frisk

Kommentarer
Vem? awesomekid

"kanske hämta en vante" xd

2010-12-15 @ 15:20:40
URL: http://awesomekid.devote.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0