Idol-Jay om livet som idol

Jaha, nu har jag helt plötsligt nya skor! Tänkte visa er, men orkar inte ladda upp bilder (kanske nån annan gång), och tydligen får man inte ta bilder från google, så här bjuder jag på min paint-kunskap! Trodde jag. NÅT är cp, så jag lyckas inte få upp bild för tillfället. Ni får hålla er ett tag!

 

Under en konversation på msn med Räbäcka:

- Julia säger:
min katt luktar skit
räbäckanorbärg' säger:
bajs också
- Julia säger:
tydligen
räbäckanorbärg' säger:
HAHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHa
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHahhaaAHHAHHAHHAHAHAAHAHA
OMG!

och precis när jag har asgarvat klart så läser jag: Jay om livet som idol: "Jag hinner inte ens bajsa."
- Julia säger:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHA
HAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH



Okej, RIKTIGT så var det inte, men nästan. Och håll med om att det var roligt. Liiite åtminstone. Annars..


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0