Elektronik

Ja mina KÄRA VÄNNER. IDAG bloggar jag. Vad coolt. Om ni undrar kom jag nyss hem från skolan. Vanligtvis är jag hemma kl 3, men jag följde med Jasmine en bit, så det tog lite längre än vanligt att gå hem.

 

I fredags var det URGRYMT för jag var på IDOL i Karlstad på Löfbergs Lila arena med kusinen Räbäcca. Jag tog massa kort som jag ska försöka få upp senare idag eller imorgon.

På tal om imorgon, så ska jag och mina två kompisar Jasmine och Alexandra äta på kinaresturangen efter skolan. Det är Buffé som kostar 70 kronor. NAJSIGT. Ingen av oss har ätit där på länge, så nu äter vi alla tre tillsammans.

söt

Nu MÅSTE jag försöka plugga lite Teknik eftersom det är prov imorgon. Om alla får G så bjuder läraren på chokladbollar, men om någon/några får IG så får den/de bjuda på chokladbollar. Fast nu är det mat så jag får plugga efter maten.

 

Si ju lejter!


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0