Höstlovet..

..är snart slut. Söndag idag, EN dag kvar innan skolan.. Och hur mycket har jag pluggat inför provet imorgon? Ingenting. Jag vet, jag är fullständigt asgrym. Angående bilderna från The Studio som jag skulle ladda upp "Imorgon", så.. har jag inte riktigt orkat. Men IDAG! IDAG ska bilderna som är kvar upp hit på bloggen.. Fast det är inte så många, de flesta är nog Soffi's egobilder.

 

 

Idag, idag, idag så ska jag ladda upp resterande bilder, sitta vid datorn, teckna, och möjligtvis skriva av låttexter. Jag ska även lyssna på Estrapade's och Nevermind Yesterday's låtar, vilket är ett skäl till varför jag ska sitta vid datorn. En annan anledning är att databordet är det bästa stället för mig när jag ska teckna.

 

 

Hur som haver, ursäkta för mitt inte så bra bloggande och jag ska försöka komma igång med det. Nu föll ett löv ner på marken. Helt nyss, några sekunder sen. Ett brunt löv. NU föll ett till löv ner. Och två till, ett till! Okej, jag ska nog lägga av med det.. Ett löv till.

 


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

Snygga foton! :D

2010-11-07 @ 17:05:20
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0