Sjukligt..

..vad sjuk jag känner mig. Vakna typ 2, kände mig asvarm oh febrig, gick upp 3, åt frukost (O'boy & Kycklingnudlar) och gjorde ingeting. Sen var datan ledig och internet funka igen. Trots det så gör jag inte någon skoluppgift, vilket jag har flera av!

 

Nu är det första advent! Har inte tänt något ljus men.. Snart jul! JULAFTON. Det är så trevligt :) Jag undrar var vi firar i år.. Hos pappa? Hos faster? Ja, det får vi väl se.. Senaste julafton var vi hos faser först, och sen gick vi ner tll pappa har jag för mig.

 

 

Har börjat fixa med bilderna från idol! De kommer väl förhoppningsvis upp till veckan.. Vecka 48 redan. Vecka 49 på fredag (tror jag), så får vi våra betyg. Betygen vi ska söka gymnasium med. Jag känner på mig att det inte kommer vara till det bästa, men man får hoppas att man klarar sig!

 

 

Börjar bli lite gymnasiestressad nu då. Jag vet inte riktgt vad jag ska söka till, men några funderingar är:

¤ Strömkulle: Estet - Bild & Form eller Musik

¤ Karlberg: Estet - Bild & Form eller Musik, ev Profil: Musik

¤ Katedralskolan: Music and production (MoP)

Eller nåt naturbruksgymnasium. Helst vill jag jag gå Estetiska programmet iaf.


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

Bild och form på Karlberg! :D

2010-11-28 @ 18:35:48
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0