THÄ STUDIÅ

Här kommer bildbomb från The Studio och helgen! Ja, vi hade damp... På tågresan hem var vi ganska trötta, men inte bara vi... Åkte Till The Studio i tisdags med mamma, storasyster Jenny och syster Sofia.

 

När jag kommit till Åmål. Daniels lillasyster och Jakob hämtade mig där jag gick av bussen, och Jacob sprang en bit i förväg, sen hittade vi honom sittandes på trottoarkanten i mörkret!

 

När jag väl var hos Jenny blev det mycket Wii-spelande, Självklart var det Mario som gällde!

 

Vi shoppade på H&M innan ddet var dags att dra till The Studio.

 

Vi stannade även en stund och åt på McDonalds. O.B.S. , detta var innan vi fått maten... Så vi åt faktiskt nåt... inte borden..

 

Soffi blev lite förvånad när det helt plötsligt blev fel på hennes kamera.

 

Tillslut kom vi till The Studio och väntade i detta väntrum. Det var väldigt fint.

 

Här står sminket jag fick.. kan ni tyda det?

 

Vi fick skriva ner personerns nummer som de ringer och frågar om de vill komma till The Studio. Jga skriver mitt namn jättefint.

 

Jennys sminkade öga..

 

Soffi var sist sminkad.

 

Flumm-TAJM!

 

Jenny and Soffi in.. MORE FLUMM-TAJM!

 

Mamma hittade en bebis, därför blev hon ointresserad av min vackra kamera. Jenny skrattar åt något.. tror jag. Soffi !

 

Här är jag och Soffi i logen och flummar sönder. I look wierd!

 

Andra ombytet. Ja, jag har e rosa snodd på min arm. Det står jag för.

 

Såhär städat var det i det lilla rummet.

 

Mitt öga. Intressant.

 

Soffi tog x antal egobilder!!! Jenny... gör nåt skumt...

 

Tredje ombytnaden.

 

Mamma gör .. något, Jag tar kort och Soffi.. drara av sig legginsen tror jag.

 

Jga och Soffi tog bilder.. Massa bilder.. Fler bilde rpå oss kommer nog i ett annat inlägg.. imorgon kanske..

 

Jag och Soffi goes INTE TRÖTTA på tåget hem..

 

Fortfarande inte trötta.... Soffis min <3

 

Frpåga mig inte vad i hela friden jag håller på med.. Nu var vi verkligen inte trötta..

 

En trött kille på tåget som satt på andra sidan gången..

 

Soffi och killen var faktiskt lika trötta typ.. De sov så en stund (Soffi sov på min axel). Sen fick jag skrattanfall och väckte dem.. Killen gav mig en jättetrevlig blick!

 

Inatt elller imorgon laddar jag upp mer bilder på mig och Soffi. HAVRE GRÖT!


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0