Drar till skolan..

"Kartan över en del av viktigaste sverige är klar. Kartan innehåller följande städer: Karlstad, Kristinehamn, Karlskoga, Örebro, Kumla, Hova, Askersund, Mariestad, Åmål, Bengtsfors, Mellerud, Lidköping, Vänersborg, Trollhättan, Nossebro, Grästorp, Vara, Skara, Skövde, Karlsborg, Hjo, Tidaholm, Falköping, Motala, Mjölby, Linköping, Tranås, Eksjö, Jönköping, Nässjö, Vetlanda, Herrljunga, Vårgårda, Alingsås, Borås, Svenljunga, Göteborg och sist men inte sämst Uddevalla, för där bor Daniel Norberg."

Haha, men iaf.. Nu ska jag dra till skolan i underbart ÖSREGN! Hurra! -.-' Pappa sover och jag har inte hjärta att vecka honm, Aja, det är iaf bild idag, känns som om jag inet haft det på evigeheter! Fast det har jag typ inte haft heller.. Nu är klockan halv, jag ska avsluta inlägget och dra iväg ut i det blöta och ha en underbar skoldag! (Säger vi.)

Bye!

 


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

Kartan <3

jag slapp bli blöt för pappa skjutsa mig (a)

2010-10-19 @ 17:55:44
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0