Hämmah

Är sjuk o så, så det blir att stanna hemma idag igen.. Men imorgon ska jag ta mig till skolan! På tal om imorgon så kommer kusinen Rebecka och hennes familj hem från Paris! Saknat henne asmycket. (*nästa gång vi träffas när hon är hemma i Sverige, så ska hon få en liten sak av mig som jag började på igår..).

 

Nu ska jag väl bara skriva klart inlägget och sedan till mitt rum och vila så jag blir bra tills imorgon! Måste fixa massor med skolan och hemma just nu; minst 2 prov (So, No), minst 2 läxförhör (Sv, En) städa i mitt rum, ridskolan på torsdag, elevens valdag på fredag, öva på I'm Yours - Jason Mraz på gitarr till musiken, fixa Rebeckas teckning, träffa Rebecka i helgen, sticka hem till mamma och fixa saker o.s.v..

 


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

teckning! :D är det daniel ? är det jesper ? är det jag ?!

2010-10-14 @ 10:46:26

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0