Jag är HEMMA!

Ja, jag är hemma igen från Åmål. Det har vart en sjukt trevlig helg med negerbollssmet och film + pokéom och idol. Woho! Ja, Rebecka blev glad över sin teckning!

 

I fredags var vi GANSKA nervösa, speciellt Rebecka.. Men Daniel gick vidare och alla blev glada..

I lördags var jag och Rebecka ensamma hemma på kvällen. Först letade vi filmen att se, sen bakade vi negerbollssmet (vi hade inget kaffe, så vi tog Coca Cola istället), sen bakade vi ännu mer och sen så röstade vi fram två filmer som vi sen såg. Innan vi såg filmerna så var vi ute och gick en sväng, vi hade faktiskt ganska kul då, jag envisades med att posa som Basse gör på en sjukt fin bild. Iaf, så kom vi hem och började med att se Bratz Rock Angels och sen Grease. Jag vet att vi är otroligt mogna och obarnsliga som såg på Bratz, men vi gjorde det. Grease var iallafall jättebra, och en sång ville vi lyssna på x antal ggr igen, så vi spolade tillbaka några ggr.

Igår hände inte så mycket. Vi tecknade, lekte ute i trädgården (och försökte inte posa som Basse tills vi nästan lyckades) och jag åkte hem. Kom hem sent, så hann inte blogga.

 

 

Idag höll jag på att försova mig, så det blev ingen bloggning imorse som jag tänkt. Men nu har jag iaf kommit igång med bloggandet! Hade redovisning i NO om solceller, som mot förväntningar gick ganska bra måste jag säga. Nu sitter jag här och lyssnar på Majesty (inte för att Basse delade länk på facebook till ett av deras album).


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

Nej, inte därför.

Helgen var bäst <3

2010-10-19 @ 17:54:06
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0