Stickning ftw

Slutade just att sticka när jag nyss började.. Duktig jag är! *ironi* Det är min läxa i syslöjden att sticka lite, men jag har ju en hel vecka på mig, vrf göra det just nu?

 

 

I helgen blir det förhoppningsvis Åmål. Ska ju te min kusin Rebecka, som äntligen är hemma från Paris! Fast åker inte direkt imorgon, dels behöver jag fråga om skjuts, och dels slutar jag tidigare än Rebecka. Slutar halv 2 imorgon eftersom att det är Elevens val-dag, och alla 6:or och 7:or slutar halv 2 på fredagar. Har akvarell som E-val, så vi kommer nog måla lite och kanske se film. Sen blir hem, fråga om skjuts, packa och vänta, se till att Rebecka kommit hem och sedan åka. (Bild från google nedan.)

 


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0