UV!

Idag var det Utvecklingssamtal. Ligger på G i det mesta ämnen just nu.. Klassföreståndaren ska prata med min musiklärare om att jag ska spela en låt för henen på gitarr, så det höjer betyget. Nice!  Prata också om när jag ska fixa prov m.m.. Så i helgen blir plugg inför omprovet i idrott (teoretiskt), och under höstlovet kommer jag plugga inför omprovet i matte! Och DÄR var alla långledigheter bortpluggade.. Hurra!

 

Hade planerat att åka till Hova i helgen, men vet inte om det blir nåt.. Rebecka kanske inte får (och hon typ lixom MÅSTE med på sånnahära saker), jag vet inte om vi kan sova hos farbror och jag har inte fixat skjuts. Mamma flyttar, så hon kommer iaf inte åka nånstans, och pappa och Cissi vet jag inte.. Hällvättä!

 

Bild: Toffe och hans f.d. ägare Emelie Sundin. Ta ej fotot. Tack.

 

Var beredda, snart kommer nåt superlångt och extremt roligt inlägg här på bloggen! Promise! (Om ni inte har sjukt dålig humor.. eller ingen humor alls)

 

Uppdatering: Detta inlägg blev cp, så fick publicera om det efter det långa inlägget. Se Det komiska inlägget under. (Latinamerikaresan - av Fredrik)


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0