Scary test, Bäckefors och helgerna

 

Gjorde ett test. Det var riktigt läskigt.. det stämde. Klicka HÄR för att komma till testet.

 

Imorgon blir det Bäckefors med mamma. Jag längtar ju inte precis... Är sjuk, och har vart sjuk sen tordags, och Matilda var här lördag till söndag. Vi hyrde 3 filmer; New Moon, Bröllopsfotografen och Friday the 13th. Först såg vi New Moon och Bröllopsfotografen. Sen blev det sent och mörk, så vi såg Friday the 13th kl 8 på söndagsmorgonen istället. Idag kom mamma och bråkade typ, så nu mår jag uselt. Mamma sa att om jag håller på såhär får jag inte åka till älsklingen som bor i Vänersborg, som hon hade tänk att jag skulle åka till i helgen. Men jag kan inte, eftersom jag ska på Freja Freak Out i Skövde tillsammans med Matilda. Vi har sovplats och ska bara fixa skjuts. Vad mamma än säger så tänker jag åka. Dessutom vill ju Matilda dit med mig lika gärna som jag vill dit med henne! Ingenting kan stoppa oss...

 

Börjar bli trött, så ska väl snart sova..


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0