Bara för att ni avgudar mig

[x] Jag är sarkastisk.
[/] Jag gråter lätt.
[?] Jag är lätt att umgås med.
[ ] Jag har fler fiender än vänner.
[ ] Jag har rökt.
[x] Jag dricker kaffe.
[ ] Jag städar mitt rum dagligen.

[/] Jag bär smink.
[ ] Jag bär ett smycke hela tiden.
[ ] Jag använder kontaktlinser.
[ ] Jag bär glasögon.
[ ] Jag brukar ha hängslen.
[ ] Jag ändrar min hårfärg ofta.
[ ] Jag har en piercing.
[ ] Jag har små fötter.

[ ] Jag har ett förhållande just nu.
[x] Jag är singel.
[x] Jag är kär.
[ ] Jag är alltid rädd för att bli sårad.
[x] Jag har sagt att jag älskade någon när jag inte gjorde det.
[ ] Jag har sagt att jag inte älskade någon när jag gjorde det.
[/] Jag har varit kär mer än två gånger.
[/] Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.

[x] Jag har en bästa vän.
[/] Jag har minst 10 riktiga vänner.
[ ] Jag har fått ett telefonsamtal under de senaste 48 timmarna från en vän.
[ ] Jag kan lita på minst 5 personer med mitt liv.

[x] Jag har varit på ett plan.
[x] Jag har tagit en taxi.
[x] Jag har tagit en stadsbuss.
[x] Jag har tagit en skolbuss.
[/] Jag har gjort ett tal.
[x] Jag har varit i någon sorts klubb.
[x] Jag har vunnit ett pris.
[/] Jag har spenderat 24 timmar framför datorn i rad.

[x] Jag lyssnar på R&B.
[x] Jag lyssnar på pop.
[x] Jag lyssnar på techno.
[x] Jag lyssnar på rock.
[x] Jag är en av dem som spelar låtarna flera gånger tills jag hatar det.
[x] Jag laddar ner musik.
[x] Jag köper CD-skivor.

[/] Jag tillbringar ibland minst sex timmar per dag framför TV:n.
[ ] Jag är kär i Days Of Our Lives.
[ ] Jag har sett och gillat O.C.
[ ] Jag har sett och gillat One Tree Hill.
[ ] Jag har sett och gillat America's Next Top Model.

[x] Jag umgås med båda mina föräldrar.
[ ] Mina biologiska föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Jag har minst en bror.
[x] Jag har minst en syster.
[ ] Jag har blivit utslängd ur huset.
[ ] Jag har sprungit bort från mitt hem.
[ ] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[/] Jag har fått mina föräldrar att gråta.
[x] Jag har ljugit för mina föräldrar.
[ ] Jag har ljugit för mina föräldrar om var jag är.
[ ] Jag har ljugit för mina föräldrar om vad jag gör.
[ ] Jag har ljugit för mina föräldrar så jag skulle få gå ut.

[ ] Jag har haft brunt hår.
[x] Jag har klippt mitt hår under senaste året.
[ ] Jag har färgat mitt hår under det senaste året.
[x] Jag har varit blond.
[ ] Jag har haft svart hår.
[ ] Jag har haft rött hår.
[ ] Jag har haft ljusbrunt hår.
[/] Jag använder balsam.
[x] Jag har lockat håret.
[x] Jag har plattat håret.

 


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0