Bildminnen.

Haha, hade inget bättre för mig en kall vintermorgon än att ta kort på mina bara fötter i snön på trappan. Kallt? Nejdå.. Inte alls. Eller.. Lite kanske, men bara ibland.

 

Bilden är typ från sommaren/hösten -09. Jag i blonderat hår.

 

Någon blonderad här också, dock väldigt redigerad bild..

 

Skolan efter UV. Fick min nuvarande kamera samma dag har jag för mig.

 

Efter ND's, NMY's och BC's spelning på Elvärket. Jga och Awesomekid köpte varsin signerad singel.

 

Efter jag och Awesomekid ätit oss mätta på pannkakor och kladdkaka. När jag försökte vispa grädde sk


Kommentarer
Vem? Puff

Piff och Puffs minnen <3

do you remember "saltdykning!!!"? :)

2011-01-19 @ 15:54:04

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0