Heja mig!

Min syn är väldigt mycket bättre nu. Eller nästan...

 

Hursomhelst tänkte jag skriva upp några av mina favoritband/-artister.

 

¤ Estrapade SPOTIFY

¤ Nevermind Yesterday SPOTIFY MYSPACE

¤ All Time Low SPOTIFY

¤ A Day To Remember SPOTIFY

¤ Green Day SPOTIFY

¤ LastOut SPOTIFY

¤ Simple Plan SPOTIFY

¤ Avril Lavigne SPOTIFY

¤ Never Shout Never SPOTIFY

¤ It's Jim! MYSPACE

Vilka är era favoriter?

 

 

Basisten i Estrapade är en liten stalker. Nejdå. Bara ibland. Till exempel:

 

Jag, Awesomekid och mamma går ifrån en spelning där Estrapade just spelat. När vi gått sisådär 10 meter har Marcus (basisten) hunnit ikapp oss, och vi börjar snacka med honom. Han märkte oss nog knappast på grund av våra otroligt diskreta t-shirtar. Inte alls. När vi gått och pratat med han en stund så stannar vi och tar lite bilder. Att han följde efter oss skyllde han på att han var hungrig och skulle äta. Visst, det kanske inte är så konstigt, men sen berättar han var massa pizzerior ligger, och att det låg en nära som han skulle till. Han ville nog att vi skulle följa efter honom. Helt klart.

På en annan spelning när jag och Awesomekid väntade på min syster så kommer han fram till oss och börjar prata. I regnet.


Kommentarer
Vem? Anonym

Jag saknar dig Piff!!

Jag ska börja blogga igen . Mahahahah. Eller ja.. försöka. Får se hur långt jag kommer innan jag lägger ner.

2011-01-27 @ 13:38:24

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0