Mouhahha!

Öhm.. ehm... ahm.. eh, jag mena..

 

Jag funderar på att teckna alla 4 killarna i Estrapade. Kan nog inte skada. Hoppas jag. Nejdå.

 

Dessutom är jag nog en av de enda om inte smakat Ben & Jerry's glass... Tydligen ska det vara väldigt gott..


 

Såhär kan det se ut när man sms:ar att man har en mycket speciell film för en person:

Piff: Jag har i rymden finns inga känslor

Puff: Va?!!?!?

Piff: Ja

Puff: Omg. Ska vi va i helgen? :D

Piff: Ja

 

Så var det bestämt. Nästan. Om Puff kan, så kommer hon nångång i helgen så ska vi se I rymden finns inga känslor och kanske några andra av vår kusins filmer.. Vår kusin? Ja, han har filmen på sin dator, men om man går in på nätverket på datorn i hallen så kan man gå in på hans mapp med alla hans filmer där. Jag sa att jag hade den eftersom jag har tillgång till den.. Jag har den ju, jag har den tillgänglig på en dator.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0