Epic tremänning

Matilda: Igår, då fick jag reda på att jag har en tremänning som skriver låtar åt bl.a Robyn! Jävla cool tremänning! Och en annan av mina tremänningar skriver TV-manus till bl.a stjärnorna på slottet!
Julia: Seriöst?
Matilda: Ja, och det fick jag reda på IGÅR liksom..
Julia: Jag har två tremänningar i australien.
Matilda: Jag med.
Julia: Epic om jag hade haft tre i australien, tre tremänningar. Nej, du har bara 1.
Matilda: Jaja, saksamma.. Men det ALLRA coolaste, måste du erkänna, är att vi har tremänningar i Nossebro!
Julia: JA! Tänk om nån av våra tremänningar va på sommarrock...
Matilda: Jaa..
Julia: Tänk om nån känner familjen Björklund, eller ännu bättre, Marcus!
Matilda: Jaa!
Julia: TÄNK OM VI ÄR TREMÄNNINGAR MED ADAM BYLUND!
Matilda: Och tänk att dom nämnde våran släkting samtidigt som noll disciplin stog på scenen! HAHA, nej Julia, det är vi inte.
Julia: Säker?
Matilda: Då skulle vi vara släkt med Robin, Jesper och Anders på nåt vis.
Julia: Vadå nämde våran släkting samtidigt som ND spelade..?
Matilda: Jaa
Julia: Jaa
Matilda: Hon som presenterade alla.. Hon prata ju om nån "Retrolägenhet" eller nåt, som Monica Galle och nån mer hade inredit
Julia: Aha! Just! FAN VA GRYMT! Vi skulle sagt nåt..
Matilda: Och det gjorde hon ju samtidigt som dom stog på scen.
Julia: Fan oxå..
Matilda: Haha!
Julia: Vi SKULLE ha sagt nåt, eller åtminstone få uppmärksamhet och förklara att det är vår släkting.
Matilda: Hej, jag heter Matilda Galle! WOHO!
Julia: Jag heter Julia Galle!
Matilda: Hallå allihopa! Hon de pratar om är våra pappors kusin!
Julia: Ja!

Matilda: Jag tror jag drar tillbaka det där jag sa om att min musikproducent till tremänning är cool.. Jag ångrade mig efter att ha hittat honom på wikipedia: Patrik Berger, född 1979 i Uppsala, är en svensk musikproducent som har producerat musik med bland andra Jennifer Brown, Robyn och Darin. DARIN!

 

Observera att denna konversationen skedde för några månader sedan..


Kommentarer
Vem? tasha

haha! och FAN vad coolt gryyymttt

2011-03-27 @ 17:12:15
URL: http://ellohell.blogg.se/
Vem? tasha

:D

2011-03-27 @ 17:32:43
URL: http://ellohell.blogg.se/
Vem? tasha

wooohooooo

2011-03-27 @ 17:36:51
URL: http://ellohell.blogg.se/
Vem? tasha

nu spårar vi.

2011-03-27 @ 17:44:08
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0