Extra! Varför...

Nu ska ni få veta varför jag och Matilda inte ätit tillsammans med en kändis än.

 

Jag, Matilda och min mamma Irene var på ett ställe i somras där några band spelade. Mot kvällen går jag, matilda och mamma hemmåt, men stannar upp och pratar med kändisen. Vi kommer fram till att kädisen älskade våra t-shirts och att alla 4 var hungriga. Sen berättar kändisen att det finns ett pizzeria i närheten som han skulle gå till och äta, och att vi också kunde gå dit. Tyvärr var mamma påväg mot bilen och vi hann inte följa med honom..

 

Nyss på msn:

Julia: Varför följde vi inte med honom...
Matilda: p.g.a irene, annars hade man kunnat skryta med att man ätit pizza med en kändis.
Julia: TÄNK, VI HADE CHANSEN ATT ÄTA MED EN KÄNDIS!
Matilda: ja, så kommer Irre där och bara...... HMM.. JAG KÄNNER PÅ MIG ATT HAN TÄNKER BJUDA MED JULIA OCH MATILDA TILL EN PIZZERIA... BÄST ATT JAG GÅR NU FÖR DE HAR JU INTE SINA MOBILER MED SIG MOHAHAHAHAHAHA.
Julia: precis.
Matilda: ondskefullt handlat.
Julia: ja.
Matilda: RIKTIGT ONDSKEFULLT.
Julia: JA.
Matilda: Irene är allt lite ondskefull av sig..

Hade inte det vart för mamma, hade jag och Matilda gått runt och skrytit att vi ätit med en kändis.

Här är bild från just den kvällen för er som undrar.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0