Dag 04 - En nytagen bild & Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad

Tyvärr har jag ingen direkt nytagen bild.. och min kamra har slut på batteri, så det får bli en bild från idag.

Dag 4:

Denna bilden tog Räbäcka tidigare idag. Vi var ute och åkte pulka, efersom vi är så asgrymma. Vi gjorde även en snöhäst/-katt.

 

Dag 5:

Denna bilden gör mig glad eftersom det är taget en väldigt bra kväll. En av dem bästa faktiskt. Jag och Räbäcka åkte till Mariestad och såg Browsing Collection, Nevermind Yesterday och Noll Disciplin. Dessutom blev det ganska skoj:

*Nevermind Yesterdays backdrop hängs upp, men börjar ramla ner så man ser bara "Nevermind"*
Kiim: Ah, vi heter Nevermind..

*backdropet ramlar ner mer*

Kiim: Ehm.. Vi heter Never,
*backdropet ramlar ner helt*

Kiim: Vi heter Ingenting, men ska sjunga här ikväll..

 

Emelie rider Toffe på en dressyrtävling på ridskolan. De ställde upp i två av tävlingarna och kom 2:a och 3:a. En trevlig dag så att säga.

 

 

Jag och Räbäcka fick ofc parkettbiljetter på idol 2010 i Karlstad. awesome.

 

Olof, jag och Jenny på piratöl. 1 Olof är söt, 2 Ignorera mig för jag ser ickä good ut, 3 Det ser nästan ut som att jag och Olof lutar våra huvuden mot varandra, män.. det gör vi inte.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0