Dag 20, dag 21 & dag 22

Dag 20- Tio saker jag gillar att göra


¤ Vara med kompisar

¤ Sitta vid datorn

¤ Teckna

¤ Fota

¤ Lyssna på musik

¤ Spela gitarr

¤ Gosa med djur

¤ Mysa

¤ Äta godis

¤ Rida

 

 

Dag 21- Mina favoritdagar på året


• 15 Mars, min födelsedag

• 24 december, julafton

 

 

Dag 22- Min favoritlåt


Öh... vet faktiskt inte riktigt. Gillar flera låtar väldigt mycket, men har ni min topp 10.


· I'm made of wax, Larry, what are you made of? - A Day To Remember

· Stella - All Time Low

· The pretender - Foo Fighters

· Like a prayer - Jay Smith

· Irony of dying on your birthday - Senses Fail

· You're gonna go far kid - The Offspring

· Believe - Yellowcard

· Still sleeping with your best friend - Nevermind Yesterday

· My Dear - Estrapade

· Without you - Estrapade

· Inside my head - Nevermind Yesterday


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0