Heeelt borta

Var uppe hela natten, så är astrött.. ska lägga mig tidigt idag ändå. Hra fått internet på min egna dator, men den är sjukt seg och konstig? Är hungrig.. blir nog mat snart iaf.

 

 

Imorgon blir det inte skola för min del. Ska vara på möte i Bäckefors. I skolan imorgon kommer den nya klasskamraten på besök. Han heter Christoffer och är tysk. Han kan inget svenska, och inget av oss i klassen kan så jättebra tyska. Några har tyska som språk, så de kan ju iofs prata lite med honom.

På tisda är det julavslutning. Vi ska ha knytkalas! Jag ska ha med lösgodis, så får väl köpa det imorgon. Nu är jag suger på godis bara för det..


Kommentarer
Vem? awesomekid

Suger på godis.

2010-12-19 @ 18:39:53
URL: http://awesomekid.devote.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0