Idolbilderna

Okej. Denna veckan SKA idol-bilderna upp. Möjligen nu till helgen förhoppningsvis, och om jag ska var med Räbäcka så får hon väl komma hit, eftersom alla bilderna är på denna datorn.. Mouhahahaha... *igonerna mitt onda skratt*

 

Ignorera min gamla blogg's adress på bilden. Bilden är från en spelning i Mariestad den 21:a maj 2010. Jag var är med Räbäcka och såg Browsing Collection. Nevermind Yesterday och Noll Disciplin (Nu Estrapade), det var riktigt bra dag. På bilden: Räbäcka Norbärg, Marcus Svensson, hans tjej och Robins tjej (tror jag), Jesper Björklund, hans f.d. (tror jag), Robins och Jespers bror Anders Björklund (tror jag) och Jesper, Robins och Anders pappa Urban Björklund. Samt nån jag tror är Annelie Björklund (Robins, Jespers och Anders mamma) och någon mer. Har jag gissat rätt är jag ju helt awesome!

 

Chattar med Robin Björklund (trummis i estrapade) på msn. Chattade iaf. Sa att jag lyssnade på deras nya singel, han frågade vad jag tyckte, jag sa att den var grym, sen sa jag även att jag lyssnat på den oavbrutet ett tag nu. Han sa att jag inte skulle bli knäpp bara, men dte är nog liiite försent nu. Det vet ni som känner mig. Btw, han vet vem är, riktigt grymt... fast han stava fel på mitt efternamn, men vad gör det? Nästan rätt!

 

Men seriöst. NU ska jag atänga av datorn, äta kvällsmat och lägga mig. Eller .. jag kanske väntar tills pappa kommit hem med mjölk och allt! Jag menar.. Vad är flingor utan mjölk? Vad är oboypulver utan mjölk? Men ska iaf göra iording migsjälv och sängen.. Ikväll blire dejt med sängen bby! Haha... jag har helt sjuk humor.


Kommentarer
Vem? Cajsa

God morgon sötnos! Det är helt ok med mig idag. händer idag då? :)



Idag kommer det en rävling på bloggen! :D Håll ögonen öppna. ;-)

2010-12-02 @ 09:42:27
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Vem? Cajsa

ska upp på bykrogen och sköta ljudet till ettorna senare i kväll...

2010-12-02 @ 15:38:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0