Sorry..

Jag vet, dålig uppdatering, men hänt så mycket och har inte lixom orkat. I helgen vare Idol och sedan åkte jag till Åmål, I söndags åkte jag till Trollhättan och har vart där, kom hem nu ikväll. Var på The Studio i Göteborg igår, det var nice! Köpte några bilder, men jag tror Jenny har bilderna, möjligtvis kan det hända att mamma fick med CD:n med bilderna hem till sig. Lääh, är på asdåligt humör, och Matilda svarar mig inte.. varken på sms eller msn.. I'm sitting here in the boring room..

 

fg

 

Bilder från helgen och The Studio kommer senare, eller imorgon.


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

Anledningen till att jag inte svarar på sms: MOBILEN ÄR URLADDAD.

fråga mig inte varför jag inte laddar den för det har jag inget bra svar på .

2010-11-04 @ 12:17:07
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0