Who says I can't get stoned?

Lyssnar på musik on SPOTIFY och har för övrigt nyss kommit hem typ. Det är askallt och det kommer blir kallare inatt, imorgon och på onsdag! Har Studiedag på onsdag, skönt det! men det betyder inte att man slipper skolarbete.. tyvärr!

 

Toa med raklblad

En fin toalett. Rakblad i sitsen.

 

Imorse när jag skulle gå till skolan var det LITE snö ute, så fick trycka ut dörren, sen pulsa genom knähög snö till närmsta asfaltsväg. Det hade snöat under natten, så det var inte skottat.. Idag är det "Mula nån på skolan"-dagen, och självklart mulade jag nån (Alexandra), fast det var för att hämnas. Vi hade typ kommit från maten, så stod jag ostadigt med ett ben i det djupa snön. Alexandra passade då på att mula mig.. Det var kallt. Efter idrotten fick jag tillslut hämnas, och mulade henne! Ha ha! Jasmine hade tur och slapp allt mulande.

 

Dansade på idrotten idag. Vi buggade, dansade foxtrott, vals och avslutade med polka. Faktiskt ganska kul att dansa. En kille i 9C tappade byxerna, eller om nån drog ner dem, dagens höjdpunkt. =D

Hade kf Birgitta som vikare på NO:n, för läraren var sjuk. Vi skulle jobba med teknikuppsatsen och få tillbaka proven, men proven var inte helt klara, men vi fick reda på nuvarande poäng. INGEN i HELA klassen hade med sig pappret med info till teknikuppsatsen, men alla tog dator typ. Vi fick göra så gott vi kunde, men de flesta satt väl med facebook och så.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0