Let's Dance!

Förklaringar:

Jag - Jag. Matilda - Matilda. Tony Irving - Dommare i Let's Dance. Marcus - Basist i Noll Disciplin (numera Estrapade). Albin - f.d. gitarrist i Noll Disciplin. Robin - Trummis i Noll Disciplin (numera Estrapade), bror till Jesper. Jesper - Gitarrist & sångare i Noll Disciplin (numera Estrapade). Herr Vatten - Skum, kul typ från internet. Gustav - Matildas ragg (skämt åsido).

 

Jag: Jag vill höra Tony Irving säga Kexchokladen von Marcus...

Matilda: Omg! Jag kan VERKLIGEN föreställa mig det! Så fort jag läste det så såg jag det framför mig, han sitter där i juryn och kritiserar folk i en svart kavaj och ful frisyr och viftar med pekfingret och säger "MEN, kexchokladen von Marcus"! med seriös, allvarlig röst och sin fula amerikanska accent..
Jag: Men jag vill höra Tony säga det live...
Matilda: Aah jag med. Ställ upp i let´s dance, Marcus är proffsdansare och du är kändisen. Fast då skulle Albin passat bättre.. JAG VET! Robin och Albin borde va med! Albin är proffsdansar'n och Robin är kändis! Perfekt! Sen kan Marcus och Jesper va med också! Marcus är söt och Jesper är dryg! Perfekt!
Jag: Tvärtom väl? Men jag då?
Matilda: Jaa.. Du och.. herr vatten! För jag ska ställa upp med Gustav. Jag är proffsdansare och han är kändis. 
Jag: Robin och Jesper.. perfekt! Robin är proffsdansare och Jesper kändis.. Bröder.
Matilda: Nej men asså, jag tänkte på Albins skutt* när jag utsåg han till proffsdansar'n..
Jag: NEJ JAD VET! JAG OCH ROBIN KAN FAN STÄLLA UPP! Jag ska bara bli känd först, eller så får jag bli proffsdansare..
Matilda: Ja, för Robin äre ju bara åh välja.
Jag: BÄSTA IDÉN NÅNSIN! PRECIS!
Matilda: Nej, jag och Gustav var bättre idé.
Jag: Fråga honom då... Jag överväger att fråga Robin..
Matilda: Ok! Men han är så.. offline! HAHA gör't!
Jag: Ska jag fråga Robin?

Matilda: Ofc annars blire svårt o ställa upp.

 

*Kolla in 0:25 för Albins skutt.

Tidsinställt.


Kommentarer
Vem? Matilda

Haha, Marcus är söt och Jesper är dryg! Det kan du ju inte lägga upp, Robin läser ju eller iallafall läste din blogg. Han kanske tror att jag menar allvar med att Jesper är dryg och säger det till honom, så blir Jesper ledsen. SADFACE

Nejmen du kanske får en utskällning på facebook igen? :D Värsta kul.

Eller nåt. Jag känner att detta är nog den längsta (jag höll på att skriva långaste) kommentar jag någonsin kommer publicera i din blogg.

2011-04-07 @ 18:56:54
URL: http://onlyxception.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0