Ehm, tidsfördriv någon?

1. Hur gammal är du om fem år? Snart 21!
2. Vem var den sista du träffade? Eh... Pappas tjej eller nåt?
3. Hur lång är du? Ca 167 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Gustaf 2, hihi..
5. Vem ringde du senast? Öh... Ehm.. Just det! Tilda. Fast det var inte meningen att hon skulle svara. Att någon skulle svara. Det var mer som en busringning.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Eh, dels är sms:et ganska långt och kanske liiite privat (och snuskigt) eller vad man ska säga, men det sms:et innehöll hade jag skrivit av från facebook, en kommentar, som typ var en ursäkt.. Och sms:et var till Tilda.
7. Gjort idag? Hmm.. Eftersom klockan är över 00:00 så är det lördag.. idag har jag suttit vid datorn och duschat. Jag har även ätit flingor med mjölk..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Öh... Det var nog dagen efter vi vart på Disney on Ice.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Heh, jag har inte vaknat idag än.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja... Nje.. Kanske?
14. Vilken är din favoritplats? Ja, DET vet jag. Inte.
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag är inte riktigt säker, men typ.. Skolan eller hemma.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kanske i Trollhättan eller Skövde?
17. Vad skrämde dig som barn? Tja, en av mina kusiner brukade skrämma mig så.. haha näej men.. Filmen "Hide and seek" skrämde verkligen livet ur mig. Jag pallade inte se hela filmen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ehm, räknas facebook? Eller ja, kommentarer och bilder på facebook?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Låt mig svara med en fråga: Vad är vinylskivor?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Inte särskilt.. Eller det kanske beror på.
27. Vilken är din favoritglass? Som om jag skulle kunna veta det? Öh. Nogger? Eller 88:an.. Eller GB-glass..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skrika: "Åh kom hit vill träffa dej!". Nej seriöst. Det får vi väl se.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Socker och mjölk med kaffe, ja.
31. Vad dricker du till frukost? O'boy!
32. Sover du på någon särskild sida? INGEN aning..
33. Kan du spela poker? Haha, självklart. Jag äger i poker.
34. Tycker du om att mysa? Jaaaa.
35. Är du en beroendemänniska? Kankse det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Tildas mormor tror jag..
37. Vill du ha barn? Kanske, men inte än.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja: Engelska, franska, lite italienska, lite finska...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Vet inte.
40. Föredrar du havet eller en pool? Vet inte.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Katter. Haha! Nejmen.. typ.. Godis? Tröstande choklad!
42. Äger du dyra smycken? Smycken, ja. Dyra, vet faktiskt inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? Öhm.. Vad är narkotika? Haha! Nejmen ärligt.. Tror inte det..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En plastsked med mjölk.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vad svårt..Eh, Tilda kniper nog förstaplats där..
46. Välj ett ärr på din kropp? Har jag ärr?
47. Vad har du för ringsignal? Sk8 - Min största första kärlek (jag ÄLSKAR den låten).
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Självklart.
49. Flirtar du mycket? Näe.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Öh.. *kollar på profilbilden* Jag tror hemma hos mig när jag och Tilda flummade loss i 3 dagar sträck.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej?
52. Har du fått fortkörningsböter? HAHHAHAHAH, självklart. Inte.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag TÄNKTE säga "Här ligger jag och blöder". Fast ne, den senaste boken jag läste var ju "Med Typhoon i framtiden".
54. Läser du dagstidningen? Say whaaat?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nja... kanske. kanske inte. Jag föredrar att förbli en gåta.
56. Dansar du i bilen? Alltid.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Det.. vet jag inte.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några siffror.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte. Antingen på begravning eller bröllop gissar jag på.

Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0