Bill Skarsgård

Puff: Bill Istvan Günther Skarsgård (så att ingen tar fel Bill).

Piff: Jag ska fråga Bill vad han heter i mellannamn. Alltså ***** Bill Guniess Guldlock *****

Puff: Ja, tänk om han heter Istvan Günther.

Piff: Det kanske han gör. Ska fråga honom. Imorgon. Eller nåt.

Puff: ***** Istvan Günther ***** Skarsgård

Piff: Ja.

Puff: Slår vad om att det är så han heter.

 

Puff: KOM IHÅG att jag önskar mig Bill Istvan Günther Skarsgård i födelsedagspresent. Packa in honom också. Eller kidnappa honom i en säck och knyt ett snöre runt, och lämna honom i en park.. Sen kommer jag där och hittar honom när han skriker på hjälp och sen sitter vi på en bänk och väntar på hans 18-årige lillebror Simon som aldrig kommer. Sen är det en med fiol som kommer och spelar sen kommer det en busschaufför som pratar usel franska och säger "Köm till kullen.". Kl. 22:00 är det fyrverkerier.


Kommentarer
Vem? Puff

Hahahahahaha. Det fick jag VERKLIGEN INTE ifrån "I Rymden Finns Inga Känslor".

2011-01-29 @ 14:32:40
URL: http://onlyxception.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0