Ibland

blir man så himla trött på vissa.

 

Usch, mår så dåligt. Har ni någonsin känt att det är något fel, men kan verkligen inte komma på vad? Kan inte riktigt förstå. Det är så sjukt när man inte alls mår bra, men verkar frisk. När man inte får tillräckligt med hjälp. Finns ingen man kan riktigt lita på.

Jag är så glad att jag har DIG, Puff. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Visst mår jag fortfarande skit, men du lyser upp vissa stunder. Vad som än händer blir vi aldrig ovänner, vi sviker aldrig varandra, vi finns alltid där. Vi är kompisar. Vänner. Kusiner. Systrar. Tvillingar. B1 och B2. Jultomten och julen. Saft och bullar. Mjölk och kakor. Rudolf och hans röda mule. Grön och Lila. Helan och Halvan. Piff och Puff. Du och jag.

 

Vad gör man när man känner sig tom, sårbar, ledsen, sviken?


Kommentarer
Vem? Puff

Aw, jag älskar dig Piff. Jag kommar alltid finnas för dig. <3

I förrgår såg jag en BECK-film. En kul scen i filmen:

Brottsling: Vilka är ni?

Gunvald: Vi är Piff och Puff.. något mer jag inte kommer ihåg

2011-01-28 @ 14:14:14
URL: http://onlyxception.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0