Nu blir ni glada!

Nu kommer ni hoppa av gläjde och skrika: YEAAAAAAAAAAAAAAY! För nu kommer ännu en cool lista.

 

1. Tre namn jag lyssnar till: Julia, Malvina/Malwina och Melvina/Melwina.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag... Eh. Jag är så himla awesome random.. eller nåt.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ibland är för lojal/för snäll för mitt eget bästa.
4. Detta är jag rädd för: Spindlar, djupt vatten och ensamhet.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: O'boy, papper och penna.
6. Två saker jag absolut inte kan göra: Simma runt i djupt vatten och nudda en spindel.
7. Detta tycker jag om att göra: Vara oallmänbildad, teckna asgrymt, lyssna på MUSIK, sjunga, spela gitarr, fota menigslösa och meningsfulla saker, umgås med betydelsefulla filurer, rida på hestar...
8. Detta vill jag göra just nu: Spela apspel med ballonger på drygaste sidan i historien - jesper.nu.
9. Bästa känslan: Lycka/Glädje.
10. Värsta känslan: Eh.. sorg? Nejmen typ... svårt att förklara...
11. Egenskaper jag vill att min partner ska ha: Jadu, det han har? Bättre självförtoende än Tilda, hennes suger. Inget illa menat.
13. Jag vill gifta mig med: I'm already married, Kexchokladen von Marcus <3 I'm freaking in love with Kexchoklad. So what? Det är ju gott.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Krama alla i Nevermind Yesterday, krama alla i Estrapade (sångaren KAN bli ett problem), visa min teckning på Ove personligen för Ove (förlåt, Martin menar jag), se Vampires suck, se andra awesome filmer, o.s.v. Listan kan göras LÅNG!
16. Något jag vill ha i present: Hårspray, f*cking hårspray.. och plattång som fungerar.. *hårdamp*
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukis, strumpor, trosor, linne och tröja.
18. Favoritkläder: Min röda skjorta, mina raggsockar, mina teamsportiamjukis och klassbyxorna.
19. Favoritdjur: Katt! Och häst.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, Punk, Skate och liknande.
21. Favoritlåt(ar) just nu: All I Want - A Day To Remember, this s**t getz old - Never Shout Never, Dreams - Estrapade och Kiss And Tell (Acoustic Version) - You Me At Six.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste - Musik och Bild, Tråkigaste - Matte och Idrott.
23. Stjärntecken: Fiskarna.
24. En bok jag älskar: Här ligger jag och blöder.
25. En film jag älskar: Valentine's Day. Eller Titanic.
26. Tv-program jag gillar: True Blood, Pokémon, Dr. House, Scrubs, Grey's Anatomy, och efter helgen förmodligen Glee, eftersom Tilda tvingat med mig att vi ska se hela första säsongen 24/7. MED karaoke!
27. Favoritdoft: Doften av mina hestiga lukt-sudd.
28. Detta äter jag gärna: GODIS! CHOKLAD!
29. Dricker helst: Coca Cola, eller möjligen O'boy.
30. Favoritgodis: CHOKLADGODIS!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Canada, Italien (igen), Cypern (igen), Frankrike..
32. Färg på mina ögon: Blåa!
33. Min längd: Ca 167 cm.
34. Jag tror på: Någon form av spöken/andar.
35. Jag spelar inte: Säckpipa.
36. Person jag beundrar: Basisten i Nevermind Yesterday (Martin Rudmarker). Bara för att man kan ge honom mobbade smeknamn och ändå bli han inte arg längre än typ 5 sekunder. Eller nåt.
37. Så här bor jag: Say What?
38. Lever du livet? Nej..
39. Det här tänder mig: Hu?
40. Det här gör mig avtänd: Öhm..
41. Favoritfärg: Lila eller röd. Eller svart om det räknas.
42. Favoritcitat: Knattens "Sitt ner, håll käften och lär dig använda kommatecken!".
43. En hemlighet jag vet: Ja, om säger den är det ju ingen hemlighet längre, så jag kan ju inte säga någon.
44. Bästa present jag fått: Får nog bli.. ehm.. Min mp3, mina raggsockar eller mina teckningsblock + pennor, sud, stompfer och vässare i ett.
45. Senaste skivan: Hah! Skrivan med Estrapdes, Noll Disciplins, Despite My Twins och Sk8s låtar som Tilda brände åt oss.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt coola hår, men inte när det är fett..
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Äh... magen?
48. Udda förmåga/egenskap: Kan nå min näsa med min tunga. Det ni.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: Katt.
50. Vad lyssnar du på just nu: Spotify!
51. Vad har du gjort/ska du göra idag: Sovit, ätit, chilla.
52. Var är dina föräldrar födda: Mamma i Finland och pappa i Sverige.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn: NO idea.. Eller ett spel tror jag, som jag avinstallerade samma dag.
54. Vilken är din favoritrestaurang: Kinan!
55. När badade du i en pool senast: Shit.. Ingen aning!
56. Har du varit med i någon skolpjäs: Jao, inte för att jag minns direkt men..
57. Hur många barn vill du ha: Ingen tror jag.. högst 2 annars.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om: Opra typ.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: Ja, om partiet existerar då.. är lixom inte 18 än.
60. Vad har du för TV-kanaler: Hahha, inte vet jag.
61. Har du åkt moped någon gång: Oh ja! Flera gånger, speciellt när jag gick på dagis. Det var askul att åka moped till dagis!
62. Har du busringt någon gång: Japp.
63. Har du fått felparkeringsböter: HAHA, nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: Usch nej.
66. Har du en egen trädgård: Räknas familjens trädgård?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier: Pokémon!
68. Kan du alla orden i nationalsången: Nej.. eller vilken är nationalsången?
69. Badkar eller duschkabin: Är duschkabin vanlig dusch? >.<
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden: I Rymden Finns Inga Känslor eller Valentine's Day
71. Favoritpizza: Ingen. Till skillnad från resten av världens befolkning äter jag inte pizza.
72. Chips eller popcorn: Öhm.. beror på? Vet inte.
73. Vilken färg på läppstift använder du: Jag änvänder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång: SAY WHAAAAAAAAAAAAT?!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling: Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice: Eh.. Äppeljuice kanske.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni: Farbror Andreas, kusin Tilda & Jenny.
78. Favoritchoklad: Marabou.
79. När röstade du senast: Vet inte.
80. När åt du en hemodlad tomat sist: Längesedan?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång: N..ej. Däremot en pristavla.
82. Är du bra på matlagning: Lite kanske, men bara ibland.
83. Klarar du att tanka själv: Jag tyckte det stod tänka, men iaf.. Tanka själv? Gud nej.
84. Har du beställt något från shoppingprogrammen som går på: Shoppingprogram?
85. Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola, daah!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb: Nej, jag har aldrig jobbat. Om ma inte räknar prao, men inte då heller..
87. Vad var det senaste du handlade: Stiftpenna (blyerts) och en typ.. Notebook.
88. Har du kräkts offentligt: Öh.. Vet inte?
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Gärna båda! Sanna kärleken annars.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske.
91. Har du ringt något betalnummer: Betalnummer?
92. Kan man vara vän med sitt ex: Ja?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Ja, DET minns jag INTE... Har jag ens besökt nån på sjukhus?
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Ingen aning!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Inget vad jag vet.
96. Vad har du i din väska: Räknas skolväskan? Ja då blir det collegeblock, plånbok, påse med hårgrejjer, bindor, gammalt skrivhäfte, papper, busskort och flygblad för PiratPartiet.
97. Någon favoritsak du gillar att göra innan du går och lägger dig: Dricka O'boy. Inte bra, jag vet.
98. Vad är du tacksam för idag: Att jag fått vara med om vissa speciellt underbara saker.
99. Var hittade du den här listan: En blogg :3

 

Resultatet av när jag försökte måla min plansh på Scotts. Det inringade området (rött) är vart min katt placerade tassen, och de svarta och vita sträcken är vart katten satte klorna. Stackars Roberto. Min katt älskar Scotts. Igår försökte hon tillochmed få ner planschen. Bild kommer såsmåningom..



100. Tre personer jag vill ska fylla i denna:

1. Johan Palm
2. Göran Persson (f.d. statsminister)
3. Bill Skarsgård eller Tilda.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0