Ny header..

igen.

Hur som helst..

 

Känner mig lite ... tom. Råkade btw ringa pappa förut. Jag satt och grejja med mobilen och tog av baksidan.. När jag tryckte tillbaka den råkade jag ringa pappa på något sätt. Men märkte det och avbröt. Sen tog jag ut och in batteriet i brist på annan att göra.

 

Just det! Awesomekid har tydligen bestämt sig för att börja med norska. Hon tänker verkligen lära sig norska. Jag visade ett gammalt prov jag haft i svenskan om norska, och hon blev helt till sig. Nästan iallafall.

Nu ska jag fortsätta på min teckning som föreställer ingenting. Eller ja.. något kanske, men jag vet inte vad. Det är en abstrakt teckning. För er som undrar vad abstrakt är, så kommer lite bilder:

 

 

 

 

 

 

(Bildkälla: Google)

Kort sagt: Någat man inte ser vad det föreställer.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0