tre-saker-testet

tre saker jag inte förstår mig på: Ordet skräll, skolan och matte

tre saker som finns på skrivbordet/bordet: En mus, massa Hasselnötsmassa och lava

tre saker jag gör just nu: Är kung för en dag, kastar pärlor åt svin och rockar loss


tre saker jag ska göra innan jag dör: Bli känd, träffa Martin Ove Rudmarker och åka skridskor

tre saker jag kan: Måla som Picasso, spela bättre gitarr än Slash och fotografera lika bra som Bob Langrish

tre saker jag inte kan: Gångertabellen, använda ordet skräll och vara allmänbildad

tre saker jag tycker du ska lyssna på: Estrapade, Nevermind Yesterday och Awesomekid's råd vad gäller att plugga
tre saker jag skulle vilja lära mig: Flyga, sjunga och åka skridskor

tre favoriträtter: Snabbnudlar, Ris & kycklinggryta rosmarin och Kinamat


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0