Yeahy!

Sk*t. I helgen ska jag sitta fastklistrad vid datorn och skriva på andra världskriget. Imorgon eller inatt kommer bilderna från Disney on Ice. Har vart dålig de två närmsta dagarna.. Riktigt dålig. Sämst. För övrigt väntar jag fortfarande.

 

På vad?

 

På nåt jag inte ens själv vet, eftersom jag ska vänta och se.

 

För er som fortfarande undrar:

Robin Björklund
Hej Julia, Vad har du för hemadress? mvh Estrapade
Julia
Hejhej
*Min hemadress*
Julia
varför frågar du ?
Robin Björklund
du får vänta å se.. ;)
Julia
spännande! :D

 

Seröst. Slutar jag blogga har jag antagligen bosätt mig vid brevlådan. Bara så ni vet.


Kommentarer
Vem? hihihihihi

Skriv nåt trevligt och glöm inte skicka =D Have a nice day!

bosatt julia, inte bosätt :)

2011-01-15 @ 15:17:58

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0