Skooooolan

Sitter brevid Jasmine i skolan nu. Har SO, men har Erling som vikare. Awesome. Vi "jobbar" med 2:a världskriget, fast de flesta sitter nog vid facebook eller så. Jag har kommit jättelångt på min uppsats (not). Fattar den inte riktigt, men man får göra det bästa av situationen.. Efter SO:n blir det matte, och sedan mat. Sedan är det bara idrott och NO kvar. Tror vi ska kolla på utvärderingen på idrotten om jag inte tar fel. Jättekul. verkligen. Lite kanske, men bara ibland.

I helgen har jag inte gjort så mycket mer än att vara med Räbäcka och åka pulka. Vi var också väldigt nyttiga. Vi åt: Lite riktig mat, snabbnudlar, godis, muffins, mer godis.. Och igår kväll åt jag chips. Bilder från pulkaturerna kommer kanske í eftermiddag när jag har kommit hem. Även Idol-bilderna som jag har skjutit upp länge nog nu. Förutom det måste jag även jobba med skolarbete.

bullar
Kanelbullar <3

Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0