I'm back on track

Okej. Nu SKA jag börja blogga hyfsat normalt igen, men det kommer bli lite dålig uppdatering p.g.a. mycket att göra i skolan nu (som jag nämnt i tidigare nlägg).

 

he's so serious

 

Igår var det en helt vanlig dag, men trög. Det var ju måndag trors allt.. Idga var det Likabehandlingsdag. Först var det TTF som vanligt, sen upp till Odéon och var på föresälning med Cajsa Tengblad. När det var slut hade vi långrast och mat. Sedan såg vi (9B) på Sandon/Slash/Ida, väldigt bra film! Sedan 20 minuters rast, sen nåt skumt prat och tillsist var dagen slut.

Var astrött när jag kom hem, så låg i soffan och chilla tills det var dags för mat, men hade ingen aptit trots min hunger så åt typ en köttbulle och lite makaroner. Duschade sen och nu sitter jag här och MÅSTE börja med hemtentan som jag inte ens börjat på. Den ska in imorgon.. Jag hoppas att jag överlever.

 

Saknar dej hemst mycket kära Stjärnbesta. <3


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0