Hiss/Diss 25/10-10

Här kommer dagens Hiss och Diss. Jag vet att ni är supertaggade inför detta.

 

 

¤ Lite sovmorgon. (okej, jag försov mig, so what?)

¤ SO med Pirre idag.

¤ Erling som vikare på matten. (saknat honom sjukt mycket)

¤ Ätbar skolmat.

¤ En bra låt spelades på NO:n idag. (Harder Better Faster Stronger - Daft Punk)

¤ Daniels lillasysters frågor hon ställt till honom på hans blogg.

 

 

¤ Försov mig. (hatar att komma försent till skolan)

¤ Astrött. (sovit dåligt de närmaste dagarna)

¤ Hann inte äta frukost = hungrig.

¤ Kände mig allmät dålig.

¤ Möte om en jobbig grej. (mellan mej och 3 kompisar)

¤ Besöket till skolan i Skövde blev inställt. (och jag som längtat så himla mycket)

¤ Totalt onödig och jobbig studiehjälp.


Kommentarer
Vem? Danielslillasyster

yey! mina frågor kom med!

2010-10-25 @ 17:52:33
URL: http://danielslillasyster.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0