Heelluuu Skövdebor

Matilda och jag pratar om nåt random. Plötsligt kommer jag ihåg att hon sa en gång att jag borde ta med teckningen jag ritat på basisten (i Nevermind Yesterday) överallt, IFALL jag skulle träffa på honom. Överallt verkligen. Skolan, stan, någon anna stad, London, Australien. Wherever, whenever.

 

Jag: Självklart. Ska jag ta med tecknignen på Ove, ifall jag träffar honom? Med tanke på att du sa att jag skulle ta med den överallt IFALL jag helt plötsligt träffade honom nånstans...

Matilda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Tänk vad konstigt det skulle bli. Hej OVE! Ja.. jag RÅKADE ha med mig en teckning på dig.. ifall du minns.. den där med halva ditt ansikte.. på fanbloggen.. när jag skulle teckna alla i NMY. Åh, just det förlåt. Det är jag som är Julia! Julia Gröhn alltså.. som driver eran fanblogg.. Nevermind Yesterdays alltså.. nmyfans.blogg.se. Nähä, du spelar inte i något band nej.. okej jag trodde du var någon annan. Hejdå.

 


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0