wIIIE

Daybreak - Drömmar (Cover på Ryska Nationalsången)

Somna med Swerki Skelögd
Det är så det ska sovas
Säg till han att Heidi
ska sova idag
Hans far sover alltid
Det var en av drömmen
En helgrimmad marddröm,
sa Elsies drömmar

Stackars drömmarslav!
Hans sömn ska drömmar ge
Vårtsvin ska drömma
när jag sovit klart!
Halvfina marddrömmar
Siv sa: Fan, drömmer jag!
Dröm fanns i sömnen
Polis sprang till sängs

Säg "sov nu" till alla
Han sa: Somna nu då!
Sängen
En kudde
Hans fot sa "godnatt"
Han snarkar, ja jävlar!
Och drömmde Nairobi
Han trodde han somna
men han vakna sen

Stackars drömmarslav!
Hans sömn ska drömmar ge
Vårtsvin ska drömma
när jag sovit klart!
Halvfina marddrömmar
Siv sa: Fan, drömmer jag!
Dröm fanns i sömnen
Polis sprang till sängs

Han la sig med Swerki
De drömma tillsammans
Ett täcke, en madrass
En säng det ska bli
I Rasta-mors drömmar
finns salt á la cheesesömn
En bror med sin kudde
ska sova en stund

Stackars drömmarslav!
Hans sömn ska drömmar ge
Vårtsvin ska drömma
när jag sovit klart!
Halvfina marddrömmar
Siv sa: Fan, drömmer jag!
Dröm fanns i sömnen
Polis somna fort

Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0