Ang. Kissie

- ursäkta mitt språk tidigare -

 

Ja, på tal om Kissie och hennes diet som alla pratar om nu för tiden. Varför är det ett så stort problem för alla? Hon för väl göra det hon gör utan att hela Sverige lägger sig i. Och hennes läsare på 13 år som väger för lite och vill banta, de får väl skylla sig själva? Eller har inte deras föräldrar någon koll på vad i hela friden de gör?

Men visst, vissa saker Kissie gör kan jag tycka är mindre bra, rentav dåraktiga, men som sagt är det HENNES liv, HENNES blogg, HENNES kropp, och inte våran? Vill hennes läsare banta ihäl sig, så visst. Men att inte föräldrarna märker när de struntar i att äta ordetligt och börjar leva på vatten och barnmat? Och en halv avocado?

 

Är den inte vacker? Jag vet att jag är bästa på att rita... HAHAHHAHAHAH..

 

Say Whaaaaaat?

 

Och så dethär med herr "C". Är det bara jag som fått för mig att hon nämt hela hans förnamn i bloggen? Eller? Är det bara jag som anar vad han heter? Whatever..


Kommentarer
Vem? Puff

Logga in på msn? Jag behöver din hjälp.

2011-01-29 @ 15:56:54
URL: http://onlyxception.blogg.se/

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0