År 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja faktiskt. Inte för att kommer på något precis nu men..

Har du några nyårslöften?
Njaa.. Lägga ner mer tid på mina teckningar samt mitt gitarrspelande

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Öhm... Har har dålig koll, men kanske ettpar kusiner

Vilka länder besökte du?
Sverige..?

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 21:a maj.

Vad var din största framgång 2010?


Hu? Mina teckningar!

Största misstaget?
Missa NMY-spelningar.. Nej jag veat! Bästa misstaget..

Bästa köpet?
Noll Disciplins singel - Idiot, signerad.

Vad spenderade du mest pengar på?
Tidningar och godis, haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart, flera saker!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Öh, vet inte riktigt men.. kanske: Love the way you lie, Idiot, Waka Waka...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Båda kanske. Gladare än 2009 iaf.

Vad önskar du att du gjort mer?
Gått på Nevermind Yesterdays spelnignar, dah!

Favoritprogram på TV?
True Blood

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Ööööh.... Inget särskilt alls tror jag faktiskt. Var nästan som vilken dag som helst ärligt talat.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
.

Den bästa nya personen du träffade?
Men det kan jag ju inte välja ut! Jag menar.. Jag har ju Kim, Micael, Robin, Robin, Jesper, Urban, Albin, Basse.. Marcus! Marcus kanske.. eller Basse.. eller Micael, han gav mig ju en gåva, hihi..

Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0