Chacha!

Nejdå, men hej.

 

Nu lyssnar jag gärnet på All Time Low. Kärlek. Ren kärlek. Och lite Estrapade därimellan. Kärlek där också. Tänk om bara Nevermind Yesterday kunde finnas på spotify. Bara det som fattas. Nevermind Yesterday. Hooker finns visserligen redan, men ändå. Det fattas typ.. alla andra av deras låtar.

 

Nu ska jag fylla på mer oboy och fortsätta lyssna på All Time Low. Jag tänkte också sätta igång med att teckna alla saker jag knappt börjat på. Två är skisser (Elvis Preley & Billie Joe Armstrong) och så tänkte jag börja teckna Alexander William Gaskarth, sångaren i All Time Low. Hur må¨nga gånger har jag igentligen nämnt All Time Low nu? 4 ggr.. Aja, saksamma.

 

Ska bli trevligt med Disney on Ice på lördag. Har åkt dit varje år sen jag var typ 3 år. Har alltid köpt en leksak där. Vraje år. I år blir det nåt igen. I knuw it. Btw så älskar jag min nya röda skjorta. Kärlek till den.

 

Awesomekid & jag tog flummbilder. Observera att jag tror att jag har en muffin i munnen på denna bild. Muffins är gott.


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0