Hej kom och hjälp mig

Inte bokstavligen talat. Men jag skulle uppskatta hjälp såhär mitt i natten.

 

Ja, det är skolan för min del imorgon. Varför är jag då vaken? Jag .. är inte sådär jättetrött *gäspar* och jag måste skriva på 2:a vk-uppsatsen.


Vilket jädra tjat det var om uppsatsen då.

 

Men.. Seriöst. Jag är inte klar, och den ska in IDAG. Sjukt vad dålig jag är på att skriva uppsatser i tid. Självklart händer det i sista minuten att jag kommer igång. Men vi började med den sent, många lektioner vi hade gick åt annat.

En del iaf.

Så vi fick jobba över jullovet, men det jag inte var beredd på var att det skulle hända mer än jag trodde. Först var jag och julhandlade med mina kusiner och deras mamma en dag (när vi var i Årjängs gymnasieskola och handla i Töcksfors), och jag var tvungen att åka dit dan före, samma dag vi hade avslutning, för att vi skulle upp tidigt. När jag kom hem var det sent, sen var det juletid, sen var det party hos faster och jag tillbringade tid med en kusin som jag inte är med så ofta nu för tiden o så. Följt av att kusin Awesomekid kommer för att vi ska titta på mammas nya hus för första gången, vi blir kvar där (och alla min saker är hos pappa) och sedan åker jag hem till Awesomekids familjnyår. Där är jag några dagar, och vi är på hockeymatch i Örebro och så. Sen när jag ska hem blir det först BUP, sen till pappa. Ettpar dagar senare åker jag till mamma och dan efter åker vi till Disney on Ice.

På måndagen därefter börjar skolan. Där har vi en lektion på oss att arbeta med 2:a vk, resten av veckan är jag sjuk, är i skolan, och sover hela dagarna hemma i brist på sömn.

 

Förövrigt har jag det svårt privat, vilket stör min koncentration och motivering, samt ork.

 

 

Nu har jag ca 3 timmar (!) på mig att fixa 2:a vk. Om jag har tur skulle det kunna funka att lämna in det genom mejl efter skolan. Det är ju fortfarande samma dag, och vi sa ju bara att det skulle lämna sin måndag, inte just i skolan på måndag..


Kommentarer

Kommentera? :)

Namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg?

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0